3 maj 2011

VINNARE BLEV...

Åh, så roligt att ha en utlottning! Och tack för alla fina kommentarer både på bloggen och facebook. Vinnare i denna utlottning blev "Pysselsara". Grattis! Ett extra pris går till "Petra Thore". Hör av er till mig, så kommer vinsten med posten.

Ja, såhär i vårens tid körde jag till Tyskland för att möta en stor grossistfirma. Det var en otroligt seg och långsam resa ner på autobahn. Tror aldrig jag kört genom så extremt många vägarbeten med totalstopp, 10-20 km/tim och bilar, lastbilar och fullständigt kaos. Jag valde en annan väg hem och det var fantastiskt att köra genom utslagna körsbärsträd, sparrisfält och bokskogar mil efter mil efter mil. Med tanke på att jag läste franska i skolan, så är jag oerhört glad för alla vänliga människor som hjälpte mig rätt - trots att min att tyska är självlärd. Mötet var spännande och nu håller jag på att ta fram en skön kollektion tyger.

Härliga vårhälsningar till alla önskar jag från ett soligt Skåne.
Annette

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blir!!! Eftersom jag precis kom hem med en liten son från BB väljer jag det blåa tyget. Du får gärna maila mig på sarasinkorg@gmail.com

    Kram kram

    SvaraRadera