3 juli 2011

VILKEN SUCCÉ!

Åh, så roligt vi hade det igår!

När jag kom ut på morgonen regnade det fortfarande, men finfina marknadsstånd hade arrangörerna för Linolja & Lavendel byggt.

Jag hade sytt upp en del kläder i mina tyger och hann precis få upp allting innan marknaden öppnade. Min tanke var att ta en bild under marknaden, men det fanns ingen tid till paus, så därför är jag glad att jag hann ta en bild innan alla besökare kom.

Tusen, tusen tack för alla positiva kommentarer och kunder som handlade och njöt av alla intryck.

En rolig del av marknadsarbetet är att man får så mycket tillbaka av kunderna och det är något som jag ofta tänker på när jag sitter i ateljén och skapar nya idéer.

Sen hade vi ju världspremiär med barnens egna företag Pärlslottet som verkligen också gjorde succé. Tyvärr hann jag inte ta bild från "rätt håll", så ni kan se hur många och fina smycken som de gjort.

Att de sålde slut på alla halsband med äkta sötvattenspärlor och nästan alla barnhalsband också var verkligen fantastiskt roligt. Så många timmar de lagt ner och äntligen blev det ett bra tillfälle att ta med dem och deras lilla företag ut på marknaden.

I sommar vill de sitta och pärla fler halsband och sälja utanför min ateljé i Laröd vid Sofiero. Håll utkik efter skyltar när du är i närheten av Sofiero kiosken.

Tack än en gång och en rolig dag för vår familj var det också!
Glad sommar önskar vi dig.
Hälsningar Annette med familj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar