24 maj 2011

NYA SOMMARKOLLEKTIONEN PAPPER 2011


Ute råder blåst och kallt. Här inne har jag en brasa tänd. Sommaren är faktiskt inte så långt bort som man kan tro. Plötsligt slår vädret om och vi kan sitta ute med saft, kaffe och kanelbullar i massor.

Varje gång en ny kollektion är klar kan jag längta efter att papperna ska komma från tryckeriet, så jag kan få scrappa och njuta av arbetet som är nedlagt. Timmar och åter timmar med mönster, färger och funderingar. Som vanligt har vi tryckt på miljövänligt NAPM RECYCLED 100% och FSC-cerifierat papper.

Jag hoppas du hittar många godbitar i denna kollektion. Mina tankar har hela tiden vilat i sommarkalas, gräs, jord och kaneldoftande bullar. Ofta när jag scrappar chalkar jag eller distressar ytterkanterna för en djupare känsla, men också för att binda ihop bilden med papperna.

Mycket nöje och glädje önskar jag dig som använder mina papper. Inom kort kommer papperskollektionen ut till återförsäljarna och i webbshopen http://www.frejas.nu/.

Sommarsköna hälsningar
Annette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar